در روز پنجشنبه
۱۴۰۰/۰۸/۰۶، حسین عبده تبریزی در نشست مدیران شرکت بیمۀ باران شرکت کرد و در
ارتباط با توسعة بیمههای زندگی سخنرانی نمود. در آغاز، وی کوشید به چالشها و
ضرورتهای توسعۀ بیمههای پساندازی در ایران بپردازد. آنگاه، به سه حوزۀ مدیریتی
در این صنعت اشاره کرد: کاهش کارمزدهای فروش و مشارکت شبکۀ فروش با شرکت بیمه؛
نظام جبران خدمات در این صنعت و بازاریابان سالمند؛ و ضرورت همراهی با تحولات
فناوری در این عرصه. وی پیشبینی کرد که رقابت در حوزۀ ابزارهای پساندازی از نوع
بیمه گسترش خواهد یافت و فعالان صنعت میباید خود را برای شرکت در این رقابت آماده
سازند. اینجا متن کامل این سخنرانی را ملاحظه فرمایید.